Katalóg Predajne
Porovnanie
Prihlásiť
Košík

Naozaj sa chcete domov ťahať s ťažkými spotrebičmi a veľkými krabicami, keď to za vás môžu spraviť iní? Je pohodlnejšie počkať si na svoj nový spotrebič doma v čase, kedy vám to vyhovuje. Môžete tak sledovať, ako vám šikovní chlapíci spotrebič prinesú, vybalia, nainštalujú a ešte vás zbavia aj toho starého. Teda spotrebiča, samozrejme :)

Tisícky našich zákazníkov už vedia, že naša DOPRAVA PREMIUM je naozaj bezstarostná.

 

Ako za objednávku s dopravou Premium zaplatíte? 

Pozor! Pri Doprave Premium vždy požadujeme úhradu vopred (online kartou alebo prevodom). Tovar doručuje náš rozvozový tím Planeo a nie bežný kuriér. Tento tím nemá k dispozícii kasu ani platobný terminál, aby zákazník mohol zaplatiť za objednávku až pri doručení. 

Čo vám privezieme? 

Všetko, čo ste si objednali. 
 

Kedy vám váš nákup privezieme? 

V čase ktorý si s vami dohodneme.
 

Kam vám spotrebič privezieme?

V rámci Slovenska kam si len poviete. Do centra mesta alebo na opustené lazy - prekážky nepoznáme! Avšak - na miesto doručenia musí viesť prístupová cesta. 
 

Kto vám váš tovar privezie? 

Budú to naši vlastní zamestnanci, vyškolení v oblasti logistiky, komunikácie, zapájania spotrebičov a odpovedania na všetky vaše otázky o vašom novom spotrebiči. Kávičku im variť nemusíte, úsmev však ocenia. doprava PREMIUM je realizovaná dvojčlennou posádkou.
 

Čo všetko spravíme?

Privezieme, vynesieme, umiestnime, odbalíme, nainštalujeme*, zapojíme, vyskúšame, všetko po sebe upraceme a odídeme. Pokojne nám na cestu späť pribaľte aj starý spotrebič, my sa už oňho ekologicky postaráme za vás.
 

Čo čakáme od vás? 

Hlavne buďte doma v dohodnutom čase a otvorte nám prosím dvere. Ak chcete odniesť starý spotrebič, prosíme, odpojte ho od elektriny, rozvodov a chladničku či mrazničku odmrazte, utrite a nachystajte pri vchodové dvere. *Zákazník bude požiadaný o zabezpečenie asistencie pri manipulácii nadmerného alebo nadrozmerného tovaru. V prípade americkej chladničky (SBS) potrebujú naši zamestnanci asistenciu v podobe jedného človeka na pomoc pri vynáške spotrebiča a jedného človeka na odpratávanie prekážok a otváranie dverí. 
 

Ako si DOPRAVU PREMIUM objednáte?

Pri kúpe spotrebiča osobne na predajni, alebo cez planeo.sk pri voľbe dopravy.
 

Na koľko vás to vyjde? 

 
doprava-premium
 
Ako je v PLANEO zvykom, aj tu platí dobrý pomer ceny a kvality. Cena tejto kompletnej služby je 19,90 Eur.
 
 
* Službu poskytujeme na veľkú bielu techniku a televízory.

 

Službu inštalácie neposkytujeme na:

  • vstavané spotrebiče
  • plynové a elektrické zariadenia vyžadujúce certifikovaného odborníka (sporáky, rúry, varné dosky, klimatizácie a pod.)
  • otáčanie otvárania dvierok na chladničkách a sušičkách bielizne
  • montáž spotrebičov, kde je potrebný mechanický zásah (montáž TV na stenu, odsávačov pár, ohrievačov vody, medzikusov, predlžovanie prívodov sietí: voda, odpad, elektrika, TV signál a pod.)
 

PREKÁŽKY PRI DOVOZE 

 
Rozvoz tovaru zákazníkovi je možný pri splnení určitých podmienok. Zákazník je povinný odstrániť prekážky, ktoré znemožňujú doručenie tovaru. 
 

Pod prekážkami sa rozumie: 

  • schody – točité, na podkrovie, sklenené schodisko
  • nespevnená cesta/chodník, poľná alebo lesná cesta
  • nepripravené alebo nevhodne pripravené prívody k sieťam v prípade inštalácie spotrebiča
 

Iné prekážky:  

  • extrémne zrážky, chlad, vietor, záplavy, námraza, snehová kalamita
  • dopravná situácia 
  • prekážky a riziká spojené so vznikom škody na majetku/tovare alebo ohrozujúce zdravie rozvozovej posádky

Rozvozový tím je oprávnený odmietnuť rozvoz tovaru v prípade že je:

  • neumožnený prístup pre doručenie „pred dvere“ – bez prístupovej cesty, strážny pes atď., 
  • nepostačujúci manipulačný priestor na manipuláciu so spotrebičom. Prekážku môžu tvoriť úzke dvere alebo zárubne, prekážajúci nábytok, sanita a pod. 
 
V prípade prekážok spomenutých vyššie môže byť tovar po dohode so zákazníkom doručený v iný termín alebo na iné prístupné miesto.